مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1403/01/09
مراسم احیای شب های قدر در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود
وبدا؛ مراسم احیای لیالی قدر در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
 
به گزارش وبدا، سیدعلی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این مراسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با روزهای جمعه، یک شنبه و سه شنبه 10، 12 و 14 فروردین ماه 1403 از ساعت 23 در نمازخانه ستاد دانشگاه واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مراسم شب نوزدهم با تلاوت قرآن کریم آغاز و قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، احیا، مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت شهادت امیرالمومنین(ع) با حضور مداح اهل‌بیت(ع) انجام می شود.
 
درخشان افزود: در شب بیست و یکم، نیز تلاوت قرآن کریم، مناجات امیرالمومنین(ع)، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مرثیه‌خوانی و عزاداری برگزار می‌گردد.
 
وی ادامه داد: مراسم شب بیست و سوم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می شود و قرائت دعای توسل، دعای جوشن کبیر و سخنرانی و احیا از برنامه های آخرین شب از لیالی پرفیض قدر در ماه مبارک امسال خواهد بود.
 
درخشان افزود: در این سه شب دانشگاه علوم پزشکی استان آماده میزبانی از خانواده‌ها و عزاداران است.
 
گفتنی است؛ نذورات نقدی و غیر نقدی در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان را به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل دهید.
تعداد بازدید:
237
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal