۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
1403/01/09 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/62971884.jpg
مراسم احیای شب های قدر در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود
وبدا؛ مراسم احیای لیالی قدر در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
 
به گزارش وبدا، سیدعلی درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این مراسم در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با روزهای جمعه، یک شنبه و سه شنبه 10، 12 و 14 فروردین ماه 1403 از ساعت 23 در نمازخانه ستاد دانشگاه واقع در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مراسم شب نوزدهم با تلاوت قرآن کریم آغاز و قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، احیا، مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت شهادت امیرالمومنین(ع) با حضور مداح اهل‌بیت(ع) انجام می شود.
 
درخشان افزود: در شب بیست و یکم، نیز تلاوت قرآن کریم، مناجات امیرالمومنین(ع)، دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مرثیه‌خوانی و عزاداری برگزار می‌گردد.
 
وی ادامه داد: مراسم شب بیست و سوم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز می شود و قرائت دعای توسل، دعای جوشن کبیر و سخنرانی و احیا از برنامه های آخرین شب از لیالی پرفیض قدر در ماه مبارک امسال خواهد بود.
 
درخشان افزود: در این سه شب دانشگاه علوم پزشکی استان آماده میزبانی از خانواده‌ها و عزاداران است.
 
گفتنی است؛ نذورات نقدی و غیر نقدی در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان را به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل دهید.
تعداد بازدید: 266
Powered by DorsaPortal