مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۹
1402/12/21
آغاز برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از آغاز اجرای برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در استان خبر داد و گفت: این برنامه تا 25 فروردین ماه 1403 ادامه دارد.
 
به گزارش وبدا، دکتر علی ضامن صالحی فرد در تشریح این خبر اظهار داشت: در این برنامه 230 کارشناس سلامت محیط و کار در قالب 24 تیم در سطح استان فعال هستند.
 
وی افزود: نظارت بر کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با اولویت مراکز بین راهی، مراکز عرضه آجیل، شیرینی، زولبیا و بامیه، آش و حلیم، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، هتل ها، مهمانسراها، مسافرخانه ها، مراکز عمده فروش، نانوایی ها و .... از سوی بازرسان بهداشت محیط و کار در این برنامه انجام می شود.
 
دکتر صالحی فرد ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ارتقا سلامت مردم، پیشگیری و کنترل بیماری های منتقله بویژه بیماری های منتقله از آب و غذا و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی است.
 
دکتر صالحی فرد خاطرنشان کرد: در این طرح بازرسان به صورت قانونی با متخلفین برخورد می کنند و ضمن صدور اخطاریه و معرفی به مراجع قضایی، واحد صنفی پلمب و تعطیل خواهد شد.
 
وی در پایان ازهم استانی ها خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه 190 گزارش دهند.
 
شایان ذکر است؛ صبح امروز دوشنبه 21 اسفندماه 1402، مانور سلامت نوروزی و سلامت ماه مبارک رمضان در شهرکرد مرکز استان برگزار شد. 
تعداد بازدید:
272
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal